Clatita de dovlecei la cuptor

O reteta ideala daca aveti dovlecei buni si proaspeti.

Ai mei erau culesi direct de la o ferma, am profitat si am facut o clatita/galeta mare.
Foarte buna a iesit, o puteti manca simpla cu o salata verde sau o puteti
 folosi a garnitura la un fel de mancare sau peste.


Ingrediente
: pentru 2-4 persoane 
3 dovlecei - 400 gr 
1 ceapă 
2 oua 
4 linguri faina low carb 
4 linguri cascaval ras 
3 linguri de ulei de măsline sau rapiță 
sare piper

Mod de preparare: 
Spălați dovleceii. Curățați-le dacă nu sunt bio.
Dati pe razatoare dovleceii. 
Presati-i sa iasa apa dacă doriți. Ai mei erau mici si bio nu i-am presat.
Se curăță și se toacă mărunt ceapa. Se amestecă dovleceii cu cele 2 ouă, ceapa , faina, cascavalul ras, sare și piper. 
Ungeți bine o tavă antiaderentă, turnați compoziția în ea, egalizați suprafața. 
Se toarnă un strop de ulei deasupra și se introduce într-un cuptor preîncălzit la 200 ° C. 
Se găteste aproximativ 35-40 de minute.
O reteta compatibila pentru o alimentatie  keto, low carb.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici