Prăjitură cu ciocolată, nucă de cocos si dovlecei (fără gluten si lactoză, low carb)

De cand vroiam sa fac, am tot vazut aceasta combinatie si vroiam sa-ncerc.
M-am inspirat un pic de la Prajitura cu dovleac si ciocolata care mi-a placut foarte mult. Am folosit faina si lapte de cocos .
Am utilizat ciocolata neagra 85% (19 g carbohidrati/100 gr) care contine numai cacao, pasta si unt de cacao , zahar brun si vanilie, deci este o reteta fara lactoza



Ingrediente: pentru 8 portii
400 g dovlecei rasi (4 mici pentru mine) 
150 gr ciocolată neagră 85% 
5-6 linguri de îndulcitor natural erithritol
1 linguriță de praf de copt 
50 gr făină de cocos 
2 oua 
200 ml de lapte de cocos 
nucă de cocos rasă 

Mod de preparare: 
Preîncălziți cuptorul la 180 ° C. 
Curățați dovleceii și dati-i pe razatoare. 
Dacă sunt mari, presati-i într-o strecurătoare pentru a îndepărta o parte din apă. 
Ai mei erau mici si tineri i-am pus astfel.
Topiti ciocolata cu laptele de cocos la cuptorul cu microunde sau la bain marie. Amestecati bine. 
Într-un castron sau în bolul robotului de bucătărie, bateți ouăle cu îndulcitorul. 
Adăugați făina, praful de copt și amestecați. 
Apoi adăugați dovleceii și ciocolata topită. 
Ungeți cu ulei o formă de prajitura și turnați amestecul în ea. 
Decorati cu fulgi de nuca de cocos.
Se da la cuptor pentru 35-40 de minute. 
Lasati sa se raceasca.
Prăjitura cu dovlecei si ciocolată va fi și mai bună a doua zi.



O reteta compatibila cu dietele keto, lowcarb.
Iata calculul* facut cu carb manager - 1 portie / 8
* Calculati in functie de produsele folosite

Toate retele mele keto, low carb -aici .


recette en français ici