Gem de prune fara zahar (reteta low carb)

Ce-mi plac prunele, este sezonul lor , profit sa fac un pic de gem. Va pun reteta facuta anul trecut, testata si verificata caci fara zahar adevarat.

O noua reteta de gem fara zahar adevarat ca-n reteta Gem de capsuni si zmeura fara zahar
De obicei pun pectina, de data aceasta am pus gelaatina pudra. S-a pastrat la fel de bine.

Ingrediente: pentru circa 700 gr de gem
1kg 200 gr de prune
50 gr indulcitor natural érythritol
60 ml de apa
vanille
2 gr de gelatina pudra agar agar

Mod de preparare:





Spalati fructele.
Scoateti samburii si taiati prunele bucati.

Puneti fructele intr-o oala cu indulcitorul si 60 ml de apa.
Aduceti la fierbere.
Gatiti 40 de minute amestecand in mod regulat.

Adaugati la sfarsit  gelatina si amestecati bine. Fierbeti 3 minute si luati de pe foc. 
Puneti gemul fierbinte in borcane curate si sterilizate.
Inchideti-le si rasturnati-le.

Lasati sa se raceasca. Pastrati-le in camara.

Se pastreaza bine 5-6 luni.  
Reteta facuta in septembrie anul trecut. Am utilizat ultimul borcan in martie anul acesta. Impecabil.
Pastrati la rece dupa deschidere. Este gemul meu preferat !

Reteta video in franceza:


imprimati print

Reteta compatibila cu o alimentatie  low carb .
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici