Ficat de vițel cu oțet și capere

Ce-mi place ficatul de vițel !
Am cumparat o felie proaspat taiata de la macelar numai pentru mine caci baietilor mei nu le place.
Am facut deci numai pentru mine, l-am prajit rapid la tigaie si am facut o reteta dulce sarata delicioasa.
Este bogat in nutrimenti si vitamine. 
Este o sursă excelentă de vitamina A, acid folic, vitamina B12, fosfor, fier și niacină.
Conține cea mai mare concentrație de vitamina B12, fiind intrebuințat în tratarea anemiei cronice.
Ingrediente: 1 portie
1 felie de ficat de vitel -200 gr
1 ceapa rosie medie
10-20 gr de unt
1 lingura ulei de masline
1 lingura de crema de otet balsamic
1 lingura de otet de mere
75 ml de zeama de pui
1 lingura buna de capere in oțet
sare, piper 

Mod de preparare:
Puneti la-ncalzit untul cu uleiul.
Puneti sare si piper pe felia de ficat si puneti-o la prajit 3 minute pe fiecare parte.

Scoateti ficatul si rezervati la cald.

In aceeasi tigaie puneti ceapa tocata marunt si prajiti-o. Adaugati un pic de unt si amestecati.

Cand ceapa este rumenita puneti oteturile si amestecati.

Lasati sa reduca si varsati zeama de pui . 

Lasati sa fiarba impreuna cateva minute. Incorporati caperele.

Puneti felia de vitel. Incalziti impreuna 2 minute.

Serviti imediat cu garnitura de ceapa si capere.
Excelent !
recette en français ici