'Sângerete' de ciocolată (rețetă ceto, cu conținut scăzut de carbohidrați, fără gluten)

O reteta facuta cu resturi de biscuiti.
Am facut nuci umplute si m-am cam grabit sa le desfac de 'coaja'. 
Am pastrat deci resturile, le-am congelat si le-am rezervat sa fac un salam de biscuiti.
Cum este cu ciocolata seamana mai mult cu un sangerete decat cu un salam.

Este o reteta low carb cu indulcitor si fara gluten. Aveti aici varianta clasica de salam de biscuiti.
Ingrediente:
100 gr de mascarpone 
70 gr ciocolată neagră 85% 
2 linguri pline cu unt de arahide 'dulce' de casă 
75 gr resturi rămase de biscuiti cu nuci   
100 gr nuci de Brazilia 
30 gr îndulcitor natutal 
2 linguri de cacao amară 
1 linguriță de esență de rom

Mod de preparare:
Mixați sau concasați grosolan nucile de Brazilia. 
Lasati câteva bucăți pentru a reaminti grăsimea. Sfărâmați fursecurile cu mâna . 
Dacă utilizați biscuiti clasici, sfaramați-i si adăugați puțină cafea sau lapte deasupra lor. 
Topiți ciocolata neagră cu mascarponele, untul de arahide și îndulcitorul într-un castron la bain-marie. 
Amestecați până obțineți o cremă netedă. 
Adăugați biscuitii și nucile de Brazilia. Se amestecă totul uniform. 
Așezați o folie de plastic pe o suprafata plata. 
Puneți compoziția pe ea. Rulați și formați un rulou gros și strângeți părțile laterale. 

Apoi înfășurați-l intr-o folie de aluminiu .
Se pune la frigider peste noapte. 
Înainte de servire, ungeti-l cu un pic de indulcitor pudră. 

Se taie si se servește felii. 
Se poate congela. 
Ideal de scos 2 felii la o cafea.

Reteta video aici:



imprimati print


O reteta compatibila pentru o alimentatie  keto, low carb.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici