Grisine cu branza si mac (reteta keto/low carb, fara gluten)

 Am vazut ideea aici . Mi-a facut pofta si m-a inspirat dar am facut-o cu ce aveam la-ndemana.
O ocazie buna sa utilizez faina fara carbohidrati Szafi reform care contine fibre de bambus si faina de psyllium.

N-am pus apa si nici praf de copt ca-n reteta originala. Merge de pus un pic de apa .
Am facut o tava si restul l-am pastrat pentru a face o pizza mica.

Ingrediente:
100 g  faina  fara carbohidrati Szafi
100g de branza feta bulgareasca sau telemea rasa
2 linguri de cascaval ras
30 g de unt topit
3 oua 
sare
1 lingura seminte de mac 

decor : 1 lingura ulei de masline, seminte de mac 

Preparare:
Topiti untul.
Amestecam toate ingredientele pana obtinem un aluat. Puteti adauga un pic de apa calduta daca trebuie.
Formati batoane de saratele cu mana.
Puneti-le pe o tava acoperita de hartie de copt, ungeti cu un pic de ulei si presarati seminte de mac deasupra.
Dati la cuptorul incalzit la 180 °C timp de 20-25 de minute.
Dupa ce s-au racit le puteti conserva foarte bine intr-o cutie metalica.
Bune tare la  aperitiv!

imprimati print

O reteta compatibila cu o alimentatie  keto, low carb.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici