Supa de varza murata cu sunca si carnat afumat

Ce-mi place supa de varza murata, cum este inca frig m-am gandit sa fac inca o data inainte ca sezonul verzei proaspete sa vina.

Am deja 2 retete cred, prima data am facut o reteta traditionala slovaca - Kapustnica: supa slovaca cu varza murata apoi am facut o varianta cu cabanos.
Iata acum o varianta cu sunca si carnat afumat, parfumata cu piper de Sichuan.

Ingrédients: pour 4 portions
600 g varza murata clatita si taiata fideluta (tip choucroute)
2 carnati afumati 150 g
1 felie de sunca afumata 150 g
1 ceapa mica
1 ccatel de usturoi
1 lingura ulei de maslne
1/2 lingura piper de Sichuan
concentrat de rosii 25g
sare de mare
1 lingurita de paprika afumata
cimbru uscat
smantana

Mod de preparare:
Curatati si tocati marunt ceapa si usturoiul.
Reveniti-le intr-o cocota intr-o lingura incalzita de ulei. Adaugati carnatii taiati in 4, piperul de Sichuan si sunca taiata in 4. Sautati impreuna 10 minute.

Adaugati varza fideluta, paprika , cimbrul uscat si 1,5 l de apa fiarta. Amestecati , acoperiti si fierbeti la foc mic timp de 40 de minute.

Verificati de sare si piper. Serviti fierbinte cu o linfura de smantana.


imprimez print



Reteta comptatibila cu o alimentatie ketogenică sau low-carb - vedeti aicea.
Reteta calculata pentru 4 portii, puteti face 5 portii.
5 g carbohidrati neti/portie *
1 portie : 394 calorii 5 g carbohidrati neti 22 g proteine - Recette Keto Grade A*

* calcul facut cu carb manager, poate avea erori, calculati in functie de produsele folosite
Toate retele mele keto -aici .

recette en français ici