Scoici St Jacques cu sos de usturoi si patrunjel

Siti ca-mi plac Scoicile Saint Jacques la nebunie, este un produs fin si nobil .
Suntem in plin sezon in acest moment asa ca profitam - vezi alte retete aici.

Le cumpar proaspete la pescarie la piata franceza.
Le curata in fata mea si am primit ca cadou  patrunjel proaspat gratuit.
Am profitat si le-am sotat repede in unt cu usturoi si patrunjel. Am tot timpul intr-o cutie mica la rece, un amestec patrunjel-usturoi-sare marina si ulei . Este perfect pentru fructe de mare si peste. 

Ingrediente : 2 portii
10 scoici Saint Jacques medii
20 g de unt
sare, piper, boiade ardei


Mixati patrunjelul, usturoiul cu sarea si uleiul.
Amestecati si pastrati intr-o cutie la rece.

Pregatiti scoicile. Deschideti, spalati si curatati scoicile de Saint-Jacques daca sunt proaspete.
Daca sunt congelate lasati-le sa decongeleze.
Uscati-le cu un prosop de hartie.
Intr-o tigaie mica pouneti la-ncalzit 1 lingura din sosul cu patrunjel. Rumeniti un pic, puneti untul si scoicile .
Sotati-le si colorati-le rapid pe ambele parti.
Puneti sare, piper si boia de ardei. Scoateti-le si serviti-le imediat cu garnitura dorita.
Salata si chiftele de păstârnac petru mine.
Sotul le-a servit cu orez natur si cu un sos de smantana (puneti o lingura buna de smantana in tigaie cand ati scos scoicile si amestecati bine).
Foarte bun!
imprimati print

Reteta compatibila c o alimentatie low arb sau keto.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici