Prajitura cu ricotta, cocos si fructe de padure

Ce-mi plac prajiturile de acest tip.
Sunt usoare si delicioase iar branza ricotta se asociaza bine cu fructe.
O reteta rapida - top chrono 15 minute .
Am facut-o cu produsele avute in frigider , am improvizat si a iesit tare buna dupa gustul meu.

Ingrediente: 6 portii
250 gr de branza ricotta
2 oua
1 lingura buna de faina de cocos 
2-3 linguri de indulcitor natural erithritol
200 ml crema de cocos
ulei de cocos
200 gr de fructe de padure (zmeura si afine)


Mod de preparare:
Frecati ouale cu indulcitorul.
Adaugati crema de cocos si branza ricotta.
Incorporati faina de cocos. Amestecati bine si varsati intr-o tava unsa cu ulei/unt de cocos (18/25 cm ) .








Puneti deasupra fructele de padure si dati la cuptorul incalzit la 200°C timp de 25-30 minute.

Lasati sa se raceasca si dati la rece 3-4 ore inainte de a servi.

Reteta video in franceza :





imprimati print

O reteta compatibila pentru o alimentatie keto, low carb.
faceti propriul calcul in functie de produsele utilizate

Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici