Creveti salbatici de Madagascar cu sos de smantana, usturoi si patrunjel

Sunt destul de scumpi, dar am fost tentata la pescarie cand i-am vazut.
4 bucati  ( 30-35 gr bucata) m-au costat aproape 12 euros. Se merita caci foarte gustosi.
Erau gata fierti, i-am sotat repede in unt cu usturoi si patrunjel. Am tot timpul intr-o cutie mica la rece, un amestec patrunjel-usturoi-sare mare si ulei . Este perfect pentru fructe de mare si peste. 


Ingrediente: 1 portiie
3-4 creveti mari salbatici
15 g de unt
sare, piper 
boia de ardei
1 lingura de smantana

Sos usturoi-patrunjel: 1 lingura (restul il utilizati la alte retete)
1/2 legatura de patrunjel
2-3 catei de usturoi
sare groasa
3 linguri ulei de masline

Mod de preparare:
Mixati patrunjelul, usturoiul cu sarea si uleiul.
Amestecati si pastrati intr-o cutie la rece.

Curatati crevetii fierti (am lasat numai coada).
Incalziti intr-o tigaie mica 1 lingura din sosul patrunjel-usturoi pregatit.
Colorati 1-2 minute.
Adaugati untul, crevetii, puneti sare si piper.

Colorati-i 2-3 minute la foc rapid pe fiecare parte .


Scoateti crevetii si puneti-i pe farfuria de servit.
Puneti smantana in tigaie si amestecati bine.
Puneti peste creveti sosul obtinut , presarati boia de ardei.
Serviti cu garnitura dorita.

Salata verde si chiftele de păstârnac pentru mine. 
Foarte bun !






imprimati print




 Reteta compatibila c o alimentatie low arb sau keto.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici