Tort Chitara



Este prima mea chitara, si primul meu tort imens, care nu a incaput in frigider, dar si cel mai mare esec in materie de pasta de zahar. In acest weekend am avut 3 torturi de realizat, chin pentru mine, nu am putut deloc lucra cu pasta, asa era de umeda, dupa ce  am terminat primul tort, dupa o ora de stat la rece, cand am deschis  frigiderul, parca era un tort transpirat, asa am patit si cu acest tort, de abia am reusit sa intind pasta, se lipea si se rupea, am mai patit-o anul trecut in vara, dar nu chiar in halul acesta. Nu stiu cum reusiti voi, cand se intampla sau daca vi s-a  intampla, astept pareri si sugestii, eu mi-am mancat nervii in acest weekend.
Tortul a avut 2 blaturi de vanilie, insiropat cu caramel, intre blaturi profiterol, reteta de profiterol o gasiti aici
cremele sunt aceleasi, doar ca am ingrosat putin mai tare.