Barcelona culinara

Am revenit cu papic bun din Barcelona. Noua ne-a placut foarte mult tot ce am mancat, plus sangria care este super ! Iata cate ceva din ce am papat:

Sepie cu usturoi


O varianta de "patatas bravas" si "bomba picante"


Galicia-stype octupus


Inele de calamar


Asta nu stiu exact ce a fost :) Nu prea stiau chelnerii engleza si tot aratam cu degetul in meniu :D


O alta varianta de "patatas bravas", cu sos de usturoi


Niste carnaciori excelenti



Niste chestii dulci-sarate super bune



In piata La Boqueria se si mananca. Noi am pus ochii pe mancarea asta organica. Aveau sloganul "Organic is orgasmic" :D Super buna si picanta :) Am mancat de doua ori aici, de fiecare data a fost 10 euro de persoana, desi a doua oara am luat mai multe. Am mancat "patatas bravas", "tacos picante" si alte chestiuni. Sosul ala galben a fost super bun, pacat ca nu stiu ce contine :(







Sangria ...


O bere mare de caciula ca eram tare insetati ... naiba stia ca este de 1 litru :D


Paella in diferite variante ... nu-s prea reusite pozele, dar la gust a fost super de fiecare data.

Mixta porc/pui


Mixta fructe de mare/porc/pui


Cu homar si fructe de mare. Aici ne-am distrat de minune, a fost prima data cand am mancat homar si n-am prea stiut sa manevram instrumentele: cleste, lingurita si o scobitoare mai mare :D Ne-am descurcat pana la urma.



Paella neagra cu fructe de mare


Fideua (un fel de taitei) cu fructe de mare


Am fost in doua piete: La Boqueria si Mercat de Santa Caterina. Ia priviti si va minunati ce au aia pe acolo ...



























Si cate ceva de prin vitrine. Cacateii aia mi s-au parut foarte interesanti ;)