Biscuiți din făină de lupin, cacao si arahide (fără gluten, keto, low carb)

Ce buna combinatie am facut.
Imi ramanea unt de calitate semisarat si cum mi-a placut reteta de Biscuiți din făină de lupin m-am gandit sa refac.

Am combinat de data aceasta faina de lupin care este destul de puternica in gust cu cacao si cu faina de arahide.


Au iesit tare buni.

Ingrediente: pentru 25 biscuiti
  • 30 gr de cacao fara zahar
  • 50 gr făină de lupin organica
  • 50 gr faina de alune
  • 140 gr de unt moale semisarat
  • 2 oua
  • 70 gr de îndulcitor eritritol
  • 1/4 linguriță de bicarbonat

Pregătire: 
Preîncălziți cuptorul la 170 ° C. 
Se freacă untul cu indulcitorul si cacaoa.
Se adauga ouale treptat si se amesteca.
Incorporati fainele amestecate cu bicarbonatul.
Se amestecă cu un robot de bucătărie sau cu mâna , veti obtine un aluat moale.
Faceti un cârnat cu aluatul obtinut și înveliti-l în folie alimentară. 
Puneți preparatul în frigider timp de 1-2 ore sau 30 de minute în congelator.
Tăiați-l apoi felii si puneti pe o hartie de copt - lasati spatiu intre ele caci se vor etala un pic.
Gatiti 15 minute. 
Lasati sa se racesca pe tava caci calzi sunt fragili. 
Păstrati-i într-o cutie metalică.
Foarte gustosi datirita untului de calitate.

Reteta video:



O reteta compatibila cu o alimentatie low carb, Keto.
Toate retele mele keto, low carb -aici .

recette en français ici